fredag 19 juni 2009

Glad midsommar till er alla...

Idag känner jag mig lite som när jag var liten och man hade väntat lääänge på att få ha på sig en klänning för att vara fin =) denna söta klänning köpte jag i Lycksele på semestern, en midsommarklänning och nu är det dax =)


Visst är den söt... (man kan klicka på bilderna om man vill för att göra de större)

Idag ska bli en så mysig dag... vi ska vara i skärgården (tror jag i alla fall =)) med ett helt gäng fina vänner, tror vi är 19 stycken allt som allt...


Här är en ny bild på min lilla orkidé, den första som jag någonsin fått att blomma om... visade ju en bild när de precis hade fått knoppar och tänkte ju visa en bild nu när den fått riktiga blommor oxå... visst är den fin =) (stort blom-mor här =))


Nu till ett litet tips... om ni som jag älskar SB12, mun vattnet som verkligen gör munnen fräsch... men om ni somjag tycker att den är lite dyr och därmed ibland drar sig för att köpa den... här är ett supertips till er... fram till 19/7 säljer de 2 för priset av 1... köp köp köp... jag har redan köpt 4 =)


Vet ni... jag har kommit in i en såå kreativ period igen, så pass att jag får skriva listor på alla grejor jag vill göra av rädsla för att glömma någon... jag har även fått begränsa mig till en aktivitet per kväll annars skulle jag aldrig komma i säng... Jag är så glad för att jag fått detta driv igen, har varit lite lite med det de senaste åren...

I alla fall, här nedan är ett litet smakprov på mina nya halsband =)


Igår fick jag inbjudan till mitt samtal och utbildningsdagarna inför att bli "polisens voluntär" så spännanden ska det bli... det drar igång i september =)


Igår när jag var på väg hem från en kväll med Margot så sprang jag på en lapp om ett par som sökte en sällskapskompis till sin lilla vovve... detta hade passat mig perfekt tror jag... så jag skickade iväg ett sms igår och frågade om de hittat någon... har inte fått svar ännu men håll tummarna för mig =) vill såå gärna gossa med en liten vovve då och då...

Nej, nu bär det in i duschen och sen midsommarfirande för hela slanten...

kram

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Tack för tipset med SB, har nu testat det och det slår ju det mesta!!
    Kram Sara

    SvaraRadera