onsdag 8 juni 2011

Ligga??? Visst, jag ska bara APP:a först...

På riktigt... den som kläckte denna idén på ett brain-storming möte... jag vet inte om jag skall tycka synd om personen i fråga eller om jag genast skall sätta mig & skriva ett brev med tips...

Det måste ju vara 1000 år sedan man hade sex om man PÅ RIKTIGT tror att när det hettar till så kommer man att använda just denna APP... typ: "vänta baby, måste bara kolla var närmsta kondomeria finns"... O för den saken skull... OM någon skulle göra det just i det läget... då känns det inte som just en kondom är det som skall till första... kanske lite lust, en hint av passion eller i alla fall lite småpirr i magen...



Ta mig inte fel... jag är ALLT för säker sex men för tusan, gör det inte svårare i alla fall när man skall underlätta för en pilska :)

Men hur söt får man lov att vara egentligen :) o dum var Shrek inte heller... lite tung möjligtvis men jäkla va charmig...



Sherk har under 7 års tid lyckats gömma sig vid den årliga trimningen :) söte... RIP

Jag ber om ursäkt i förväg om någon tar illa upp av detta inlägg... men jag tycker bara det är så skön sammansättning av annons & artikel :)



Peace...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar