onsdag 18 april 2012

Mitt första premiärinlägg väljer att ge till...

...denna lilla krabat... hur söt får man lov att vara egentligen... Lilla lilla Nelson, 11 gram när han föddes... då är man inte stor, & ingen kärlek får han från sina föräldrar. De vill helt enkelt inte ha honom... men Nelson, om du läser detta, det finns alltid en plats för dig i mitt hem :) är ju en karl kort så att säga :)



Det som gör mig liite orolig är dock det faktum att det fanns en gång i tiden en liten noshöring som hette Nelson & som jag minns det så överlevde inte den lilla stackaren... så i min konspiratioriska hjärna finns det en viss risk att just namnet Nelson används i de lägen då man tänker att det inte finns så mkt hopp... låt oss alla blja våra huvuden & hålla en tyst minut då vi skickar massa kärlek till den nuvarande Nelson, vi kan för ordningens skull kalla honom Nelson 2 :)


SöteGöte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar