fredag 28 mars 2014

Spin of Hope

...är en superduper bra grej som några av mina fina kollegor ställer upp på... 

Det innebär att man skall hålla en spinningcykel igång från 07-19 imorgon på SATS Sickla... Det kostar 1500 kr att va med & alla pengar går oavkortat till Barncancerfonden... När jag hörde det på ett morgonmöte så hojtade jag direkt till & sa: "Jag betalar gärna, bara jag slipper cykla" ;) 

Vi har nu en lite insamling i lunchrummet för att försöka få ihop så mycket det går, helst mer än 1500... Heja heja på cyklarna imorgon ❤️ 

Igår va vi hemma hos svärmor... Lyxigt värre med middag o allt ❤️ 

Darlingen skulle hjälpa henne med att sätta upp en hängare i badrummet... & jag kunde inte låta bli att fundera lite på vilka moderna könsroller vi fick till där på kvällskvisten... 

Darlingen borrar i kakel... 

& jag sitter i köket & målar naglarna ;) 

Har nämligen bestämt mig för att generellt bli lite mer vampig ;) Tänker att livet blir lite mer glamouröst då... 

När jag kollar i min nagellack/läppglans/läppstift-väska... Japp, jag har faktiskt en sådan enbart för dessa artiklar ;) 

Då inser jag att detta är ett projekt jag länge velat genomföra i smyg... Nu dax att "komma ut" ;) 

Dock ska det tilläggas att jag har massor att jobba på... 

Till exempel på skofronten ;) 

Några såg kanske mitt inlägg igår om att jag va lite fundersam på om Svenskt Tenn skulle ta tillbaka min väska om de såg denna bild... 

Ni undra kanske vad jag skulle ha denna genmanipulerade skumbanan till :) Det ska jag berätta nu... 

Känns detta igen? Såå trist när stövlarna bara ligger huller om buller i skostället... 

Voilà... 

Nu ligger de inte längre ;) 

Ha en härlig helg ni härliga människor ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar