torsdag 3 september 2009

Nytt shoppingbegär har infunnit sig...

nämligen sportartiklar... både kläder och redskap... Har redan gått emot alla mina principer och köpt ett par löparbyxor... har många gånger lovat dyrt och heligt att ingen någonsin kommer att se mig i ett par sådana... men nu måste jag krypa till korset och erkänna att detta är det skönaste plagg jag någonsin haft på min kropp...

Jag har även införskaffat en ny bok som skall motivera mig även när det börjar tryta... tror den kan vara bra, han vet ju vad han håller på med...


Jag har även idag varit o införskaffat ett träningsband som jag kan använda hemma till att träna bland annat rygg o armar... kommer med en egen liten personlig tränare cd... får väl se om den är bra...


Så... här är då mitt nya gympass... ser faktidkt riktigt mycket fram emot att få börja den 28/9... lite jobbigt tyckte jag faktiskt att det var att gå in i gymmet... var tvungen att ladda upp lite med "Destinys child, Survivor" innan jag gick in =)

Men... det blev bra, inte minst för att killen (det va inte snyggingen i receptionen men han stod där när jag kom in så jag fick se honom =)) är mycket lik Mr M ;P ni som känner mig väl vet vem jag menar... slurp...


Nej... nu blir det en halvtimme på spikmattan...

sussa gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar