torsdag 3 september 2009

Personlig tränare...

Nu mina kära vänner är jag on fire... jag har idag en tid men en PT för att lägga upp ett gympass till mig själv... bara för att ni skall förstå hur motiverad jag är just nu så kan jag ju säga att jag kommer inte kunna gymma innan den 28/9 eftersom det är först då jag ska förnya mitt avtal... men trots det valde jag att ta denna tid för en genomgång =)

Om ni fortfarande funderar på om jag är motiverad eller inte så sug på denna... det är min första vecka tillbaka på jobbet efter semestern o då har jag bokat in en PT-tid kl 20 en torsdags kväll =)

För att fortsätta på träningstoppen som jag är inne i så kan jag berätta att en demon har utan tvekan tagit över reptilhjärnan hos mig... o jag njuter av varje sekund =) denna veckan har jag tränat följande:
måndag promenix på 8 km
tisdag cykla till o från jobbet 1,6 mil + promenix på 6,5 km
onsdag cykla till o från jobbet + lunchpromenix på 3 km + 1,5 timmes danspass med Bounce
torsdag cykla till o från jobbet + lunchpromenix + PT-tid =)

O alla olyckskorpar som tänker att jag går ut alldeles för hårt, till er vill jag bara säga... JAG VET men låt mig bara hållas o njuta av det faktum att för första gången i hela mitt liv så känner jag ultrapeppad till träning... jag vet att det kommer att komma motgångar men jag väljer att inte fokusera på de nu... så gläds med mig istället =)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar