onsdag 9 september 2009

Switch group...

har jag ägnat mig åt idag... o nej det är ingen Swingers-klubb även om namnet låter som det =) det är ett styrketräningspass i grupp... Såå jobbigt att det nästan inte var sant... killen som höll i passet, Hector... har enligt mig helt klart en sadistisk läggning... Enligt den grekiska mytologin så var Hektor den största Trojanske hjälten under grekernas belägring av staden... han blev dock dödad och som hämd så misshandlar och stympar Akilles hans kropp... Undrar just om Akilles var med på passet idag =)

Här ser ni min träningströja efter passet... kom då ihåg att passet är bara 45 minuter långt o jag har cyklat hem (vilket tog mycket längre tid än vanligt... inga snabba knop här inte) så jag har hunnit torka till lite =) men j***a va skönt det är så här efteråt...





KRAM

1 kommentar:

  1. Ser ut som han har gett dig vad du tål=)!
    Bra jobbat tjejen!
    Bara en vecka kvar!
    Kram Sara

    SvaraRadera