onsdag 12 augusti 2009

Fantastiska familjen Kronvall/Sigfridsson

Så fick jag äntligen möjlighet att träffa mina fina vänner Zara och Emil igen med deras fsöta Ängla plus de nya tillskott i familjen... (Bilden är privat och får inte publiceras utan Zara & Emils tillstånd)


Ängla visade oss en liten rockrings uppvisning... snacka om att man blir påmind om sin stigande ålder när man ser det... inte något man skulle klara idag utan en trip till plåsterhuset =)

(Bilden är privat och får inte publiceras utan Zara & Emils tillstånd)


Här är då de nya tillskotten i familjen som är såååååå söta... Emil håller i lilla Vilda och Zara håller i lilla Älvin...

Jag fick det stora nöjet att mata lilla Älvin... man känner sig ju såå stolt trots den helt avdomnade armen =) Tror jag ska försöka komma förbi så ofta jag bara kan =)


Dessa små söta pyjamasar fick gulldklimparna av mig... jälvklart skulle stolta storasyster också få en liten present så hon fick dessa söta snövit strumpbyxor som hon tyckte väldigt mycket om... Hon ville hade på dagis dagen efter... söte =)

Allt förpackades i en fin liten påse... tycker alltid att det är så kul att ge bort presenter som är fint inslagna... Ängla tyckte också den var spännande... när hon kom hem efter att vi hade hämtat henne på dagis så sa hon "Lina, vad är det för spännande i den påsen" snacka om att hjärtat smälter...
Duktiga Zara som burit på dessa sötnosar va ju oxå tvungen att få något eget så hon fick lite praliner...

Tack för er vänskap...

Stor kram =)

1 kommentar:

  1. du får komma hur titt som tätt du vill :)
    Vår fina Lina!!

    SvaraRadera