fredag 7 augusti 2009

Nu är det kokta fläsket stekt...

Nu har jag fått lära mig mangla av kära mamma... vet inte om hon försöker säga mig något =)
Jag tänkte att det är ju lika bra o lägga upp bildbevis så att ni som känner mig väl faktiskt tror mig =) Det är ju nästa så jag inte tror det själv...
Detta "lilla" vidunderliga stenodjur från när nittonhundra frös ihjäl var det som jag använde... snacka om att man passar fingrarna...
Ja eller kanske rättar sagt armarna...
Sen skulle mangelduken av...
O sen var det vikning...
Kolla in resultatet... man skulle ju nästa kunna tro att mamma hade sparat en massa tvätt så att jag skulle få öva men så var inte riktigt fallet... vi har ju varit 7 pers som ockuperat hennes lägenhet och då blir det ju en del tvätt... Nästa gång får vi vara hos någon annans mamma ;)
Kolla in kanterna på lakanen... det är ju nästan så man vill gråta av stolthet =)
Svettigt värre var det... Va ju tvungen o ta igen mig lite på ballkongen med ett kallt glas äppeljucie ifrån Kivik...
Kram =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar