torsdag 27 augusti 2009

Himmel o helvete...

Jag har plats på passet =) LYCKA... så på onsdag den 2/9 mellan kl 18-19.15 kommer jag att dansa för Bounce... my good kan knappt tro det är sant... det är vid dessa tillfällen som jag älskar att jag bor i sthlm... o jag älskar mina vänner (som jag alltid älskar) bara lite extra mycket för att de hookar up mig o tänker på mig =) sååå grymt!!!

Helt chockad över att Ade åkte ut idag... det är helt otroligt dåligt att Evan är kvar... han är helt enkelt inte så bra att han ska vara kvar... Ade skulle ju vinna hela skiten... grrrr

Nu kommer det bli Brandon... hans solo var återigen så galet bra... samma som han använde på audition... tycker det va lite kontsigt att domarna inte såg det... de har ju trots allt säkert bara kollat på sisådär en 2000000 dansare =)

sussa gott... o dröm om bounce =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar