torsdag 10 januari 2013

Invasion?!??

Ibland tror jag att Darlingen funderar en stillsam liten fundering över vad det är för en kvinnoinvasion som tagit över hans hem...

Iofs så är jag hyfsat säker på att han tycker det är väldigt mysigt för det mesta men ibland tror jag han svär en liten ramsa över mig när jag inte är där ;)

Får liksom känslan av att det va precis det som hände igår när han skulle hitta sina kläder på morgonen (jag går alltid hemifrån innan honom) & fann ett berg av kläder på pallen... :)

När jag kom hem så sa han väldigt pedagogiskt att kanske "vi" behövde plocka undan på pallen :) jag förstod så klart direkt vad den egentliga andemeningen i den meningen var ;) så jag satte igång...



Här har ni resultatet... Darlingens hög till vänster & min till höger (& kom då gärna ihåg att jag har bara varit hemma sen 30/12... alltså infann sig denna hög på 9 dagar ;))

En annan sådandäringa "hint" att jag & Darlingen är på exakt samma spår när det kommer till hushållshållning kom lite senare när jag (som den äkta klödda jag är) lyckades tappa en hel påse med riven ost på golvet & jag hör Darlingens röst bakom mig säga: "Det här har liksom på något sätt blivit din bästa vän" & när jag vänder mig om så står han lite förnöjt & håller kvastis i sin hand ;)



Ikväll ska jag & Darlingen till Fotografiska med svärmor... & innan dess ska vi bjuda på middag... Så när det är dax att görs sig till för svärmor så gäller det att ta till det tunga artilleriet... Tusen tack finaste mamma för hjälpen men recept :) puss ❤



Igår fick jag äntligen in mitt nya fina
höj/sänkbara skrivbord på mitt kontor... Lyckan är total :)



Måste ju ändå säga att det må ha varit en väldigt slö nyhetsdag för Metro igår när de har en halv sida med denna "nyhet"...



Till slut vill jag avrunda med att meddela världen att det numera finns en film (i ärlighetens namn finns det måååånga, men för att få till den dramatiska känslan så kan vi väl låtsas att det bara finns en ;)) som jag ALDRIG kommer att se...



Alltså när jag såg nyversionen av den gamla filmen för typ 8-10 år sen så sov jag inte en blund på 2 dygn... Jag skämtar ICKE!!!

Jag kunde först börja sova igen när jag på hyfsat säkert sätt räknar ut milavståndet mellan Texas -Kristianstad... Om jag minns rätt är det ca 16445808651148908642135,8 ;)

Bara tanken på att se fanskapet i 3D gör mig nästan provocerad... Huga!

"Det spelar ingen roll vad andra säger om dig – det viktiga är vad du säger om dig själv." - Robin Sharma





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar