måndag 22 juni 2009

Såå häftigt...

Jag har lyckats övervinna min egen kunskap inom datavärlden och lyckats komma på hur jag ska göra för att kunna se "trafiken" på min blogg... Detta är visserligen ett tag sedan men just nu insåg jag att jag faktiskt kan gå in och se hur många träffar det är på min blogg på alla städer där någon varit inne och kollat... till exempel kunde jag se att "någon" i Eslöv hade varit inne ett antal gånger =) härligt... känns kul o veta att ni följer mitt dagliga liv... det gör liksom att ni känns lite närmare =)

Nej, nu måste jag sova... kramkram

2 kommentarer:

  1. Hahaha, om det nu var mig du menade! I alla fall så kände jag att jag måste prova skicka en kommentar! :)
    Du är för go´! Kram på dig!
    /Theresia

    SvaraRadera
  2. Klart det var dig som jag menade vännen =) känner ju inte så många andra i metropolen Eslöv =)... ser fram emot att umgås med dig på fredag... kram

    SvaraRadera