onsdag 17 juni 2009

So you think you can dance!!!

Börjar ikväll... JIPPIIIII åh, vad jag har längtat =) för er som inte vet vad det är så ska jag berätta... slå på kanal 5 kl 21:55 ikväll så ska ni få se världens absolut bästa dansprogram genom tiderna... om jag bara fick se ett program igen så skulle det vara detta... o ni som känner mig väl vet ju vilken nära relation jag har till min tv =)


I fredags hade vi, några kollegor, en myskväll med god mat och härligt sällskap hemma hos Camilla... jag va bara tvungen att lägga ut en bild på vår goda tårta som vi gjorde till efterrätt... slurp!!!


Idag har jag inhandlat min 8:e orkidé, jag fullständigt älskar dessa blommor... visst är den fin =)

Nu ska jag titta klart på "Lyxfällan" man känner sig alltid lite extra rik och budgeterad
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar