onsdag 17 juni 2009

Umeå...

Va bara tvungen att ta en bild på denna maskin som jag hittade på Arlanda... snacka om att vi lever på 2000-talet... detta är en "Givomat" alltså en maskin där man kan idka välgörenhet genom att sätta in sitt bankomatkort i maskinen och välja vilken summa man vill donera... helt underbart =)


Det som jag tror va häftigast överlag för mig med hela norrlandsresan är nog att det aldrig blev mörkt... denna bild är tagen kl 03:45 då stackars Lottas pappa Lage körde in till stan och hämtade oss efter en utekväll... tack Lage, du är en kämpe =) Men visst är det helt sjukt härligt ljust... ultimat för en som är så mörkrädd som jag...


Här är 2 av Lottas fina tjejkompisar i stan... Emma och Anette, 2 tjejer som jag tror och hoppas få träffa igen... tack för en bra kväll brudar =)


Här är en bild på mig, Lotta och hennes mamma Christina... här var vi på väg till Norrbyskär, en skärgårdsö som ligger utanför Umeå... tack igen för en fin vecka till er båda Christina och Lage... sällan har man blivit så uppvackade och välomhändertagen...


Va bara tvungen att lägge ut en bild på Christinas underbara blommor... hon har grymt gröna fingrar... såå duktig, om jag någonsin får en trädgård skall jag anlita henne direkt =)


Lottas föräldrar bodde så underbart fint, detta är en bild bara 2 minuters promenad från deras hem... visst är det magiskt...

Så rofyllt och fint...


Det kommer mera =) (får nog göra i alla fall 3 inlägg, så inte bloggen storknar)

1 kommentar:

  1. Det verkar som om du har haft en jättefin semester. Lotta och hennes föräldrar har verkligen tagit emot dig med öppna armar. Jag förstår att de bor underbart. Kram mamma

    SvaraRadera