torsdag 17 februari 2011

Frosseri & världsbästa tipset :)

Att sitta i soffan... vara lite småsugen... bli mer än småsugen... börja fundera på vad... känna kraften i tanken som utvecklas... se den klart framför sig... klä på sig... gå till affären... komma hem... göra iordning... o sen njuta... Ahhh, lycka :)



Vissa dagar krävs den inte så mycket för att göra en glad :)

Nu skall jag ge er världsbästaste tipset när man bor själv... jag har stora svårigheter att smörja mig själv på ryggen på morgonen... något som behövs, speciellt i denna årstid då huden är som fnöske... jag har grubblat mycket på detta :) o kom till mig stora lycka på lösningen härom morgonen...

Tadaaaa :)



En diskhandduk, som är lite stelare i tyget... o sen klicka på krämen o släng den tvärs över ryggen :) härligt...

Dagens tacksam för:
- Ett möte som blev grymt bra.
- Ödmjukheten, inför hur bra liv man har, som lätt kommer med att ha detta jobbet.
- För varje glimt av insikt att jag har fått mitt absoluta drömjobb.
- Sushi :)

Dagens kändis-sighting:
- Danny i en Onepiece... måste säga att det var en mycket skum syn... O nu är jag helt övertygad om att Onepiece inte va ämnad att vistas utanför ytterdörren i... ser ut som en stor bebis som rymt från vaggan :)

Frossa vidare...

2 kommentarer:

  1. Danny som är så snygg och vältränad med en snygg kropp i en OnePiece! Hädelse!
    hihi han borde veta bättre!

    SvaraRadera
  2. Tycker jag oxå :) bara av nyfikenhet... vem lämna inlägget???

    SvaraRadera