fredag 18 februari 2011

SL:s nya mångfaldspolitik???

Man kan ju undra om SL har skaffat en ny mångfaldspolitik... som då går ut på att hitta på ett mångfald av olika orsaker till att det inte riktigt funkar... det är halka, snö, storm, löv... o idag kom en ny...



Ska bli spännande o se om det kommer någon ersättning denna vintern som förra... jag gilla verkligen deras "plåster-på-såret" då... med sänkt månadskort med typ 20%

Dagens funder gäller följande:



Varför sätter man ett element på just denna plats??? Vet du???

Man läser varje dag om hemska saker som händer runt omkring i världen... men visst är det lite mer läskigt när det händer saker så platser som man själv varit på...



Jag o min vän Emma, var i Halong Bay för ca 6 år sedan... det är magiskt, nästan vackert så det gör ont... vi åkte just en av de där turistbåtarna som här har sjunkit... fy bubblan... mina tankar går till anhöriga till alla som omkom, men lite extra till de två svenska tjejernas famiiljer...

Visst är det lite trist, jag tycker i alla fall det... när vi bara hyllar våra idrottare eller artister när det går bra för dem... tänk vad de kämpar o håller på o sen blir de sågade om de inte lyckas just denna gång... Idag skickar jag lite extra kärlek till Anja... Kan inte vara kul o hamna på "bu" listan i metro för att man just denna gång inte fixade medalj till landet... Jag tycker du är as-grym, medalj eller inte medalj...



Jag säger bara... ME LIKE... o jatck, när ska jag komma... kan jag sova över???



Det här får man väl ändå kalla för ett "fika-lik" ;)



Varje år i mitten av februari dyker det upp en lite present från en välbekant kompis... vi har många timmar tillsammans bakom oss o många fler väntar på oss... Jag fullständigt ÄLSKA återbäringen från H&M :P



Tror ni det blir shopping imorgon eller???

Dagens tacksam för:
- Min lägenhet... du vackra o fina.
- Att jag tydligen blivit lovordad.
- Att det börjar pratas om mitt sätt att samordna på inom polis & åklagarmyndigheten.
- FREDAG.

Dagens överhörda på Tuben:
- De tog mig för grov misshandel & olaga vapeninnehav... :)

Håll fredagsmys nu för tusan folk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar