måndag 21 februari 2011

I hjärta H&M

Jag bara ÄLSKAR H&M :) som en trogen, o säkerligen, deras största kunder så får jag årligen en bra återbäring iform av presentkort från H&M club... i år sammanföll den även med en rabattkupong som gav 50kr rabatt om man handla för 300kr, 100kr rabatt om man handlade för 600kr osv... Så med min rabatt o mina presentkort så fick jag följande outfits... jag fick betala själv exakt, 23kr :)



En fin blå kjol o ett vitt/blå randigt linne...



En fin blå/vit randig klänning :)



En grymt skön tröja benvit/blå randig (japp... ni ser ett visst mönster) tröja o om möjligt ännu skönare beiga byxor...



Bara för att mixa upp det lite så en grön/blå randig tröja o blåa super sköna byxor :)



För att sedan återgå till trygga marker igen :) blå/vit randig tröja o samma sköna blå byxor...



O sen för att avsluta med ett litet blå/vitt randigt skärp :)

Fatta... bara på denna shopingturen som tog ca 45 minuter sammanlagt... o kostade mig 23 kr har jag fått ihop sisådär en 15 olika outfits... o då har jag inte ens räknat in skärpet o alla möjligtheter med det :) nöjd!!!

Dagens tacksam för:
- Att jag nu är färdig utbildad coach.
- Att jag är jäkligt rolig ;)
- Att jag har 12 färdiga matlådor som väntar på mig i min kyl :)

Fridens liljor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar