söndag 13 februari 2011

SL-försäkring...

I love it när någon annan fixar alla mina eventuella problem :) som nu när jag upptäckt att SL har en "försäkring" som man kan fixa gällande sitt SL-kort... Alltså, man registrerar sitt kort o om man skulle tappa det så får man tillbaka ett nytt kort med samma täckning som man hade kvar :) Strålande Helge... Passar en slarv-fia som mig alldeles utmärkt :)

Igår kollade jag på den första filmen som jag fått hemlevererad via Lovefilm.se... riktigt smidigt va det... det endaste lilla missödet, om man nu skall kalla det för det var att jag såg "Eclipse", vilket jag efter en stunds förvirring, insåg va den tredje filmen i Twilight sagan :) så nu vet jag hur sagan slutar i alla fall... ja, ja... man kan ju vara med om värre saker än så :) men måste erkänna att jag gillar upplägget lite, så nu har jag genast bokat de andra filmerna oxå... kan ju bli spännande o se både början o mitten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar