onsdag 29 maj 2013

Permanenta ögonfransarna...

Idag ska jag göra något så annorlunda som att permanenta mina ögonfransar :)

Fina J ska fixa till mig så det blir riktigt bra...



& när jag ser på bilden som jag tog så inser jag ju att det va typ hundra år sen jag plockade eller färgade mina ögonbryn... Alltså är det dax :)

Igår va jag ute på lite "äventyr"... Skulle på mitt första handledningstillfälle på Barnahus Huddinge/Borkyrka så jag hoppa på pendeln & åkte till Huddinge... Kom av & pratade just då med Darlingen i telefon som skrattade till lite lätt när han hör mig säga: "Men då här såg det ju inte ut sist" :)

Typiskt klöddan hade hoppat av en station för tidigt... Barnahuset ligger i Flempan :)

Tur då att jag hade köpt värsta goda juicen innan så jag kunde trösta mig med den...



Supergod :) blev inspirerad & bestämde mig för att göra egen citronsaft :)



Dock kom en oväntad & mycket välkommen AW inbjudan från sötaste T & lilla W... Så citrobsaften får vänta tills en annan dag :)

Vi skulle hitta en plats på en uteservering på Medis...



Man kan bara säga lycka till med det... Alla Sthlm har sucktat halvt ihjäl sig efter solen & tänker numera bosätta sig på en permanenta plats på Snaps eller Melanders... :)

Som tur väl hittade vi ett annat ställe som erbjud både sol, bord ute & god mat... Härlig underbart stund med en av mina bästa bästa vänner ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar