torsdag 30 maj 2013

Vamp-ifierad ;)

Man går till salong en gång (på hundra år) & fixar till sig lite & helt plötsligt blir man lite frisky & vill piffa till både det ena & det andra ;)

Så idag beträder jag jorden med mitt "Vamp-röda" nagellack...



& mina nya (eller nya & nya... de är iofs samma som igår ;) numera bara i de luxé modell) fina permanentade & färgade fransar & mina färgade & waxade bryn som jag är mer nöjd med än jag någonsin varit...



Kolla bara skillnaden före & efter... Båda gånger osminkade ögon :)



Tack tack finaste Janina för hjälpen... Du är grym! Ska verkligen rekommendera dig för alla alla ❤världens sötaste & bästa!

Ni fattar ju att ni hädanefter om ni ska gå på en behandling eller något annat piffelipiffpiff så bör ni, för er egna goda nöjdhetsskull gå till Janina på Beauty Stockholm :) Adressen? Absolut!!! Skeppargatan 94, på gaveln 1 tr ner :) Eller fråga mig... Jag har nr ;)



Fråga bara Darlingen... Han gilla min look så mycket att han direkt insistera på att "it's a keeper"... Gissa om jag vifta med mina fransar heeela kvällen så fort jag ville ha något ;) funka troligtvis bara första kvällen... & även då bara i viss mån ;) ❤❤❤

Det kommer som en räddare i nöden den här vamp-uppfiffningen... Jag inser ju att tantskapet kryper närmare & närmare... Igår gick jag för första gången i hela mitt liv in på Sveriges radio för att kolla vilka som ska sommarprata i sommar...



Har aldrig hänt innan... Jag har alltid varit den som suttit som ett frågetecken på jobbet när alla bubblar om hur braaaaa sommarprataren va idag... I år ska ta mig tusan jag oxå bubbla, så se upp ;)

En annan grej är hela det här med hur man ska klä sig för att inte varken frysa ihjäl eller svettas ihjäl på väg till jobbet & hem igen...

Som tur väl är har man ett par timmar mitt på dagen då det är bra tempererat ;)

& till sist... den här frågan med hur andra klär sig... & med andra menar jag främst tjejer i åldern 12-20 som har kjolar/shorts som är så korta att man själv är rädd för att åka på ett ofredande bara för att man råkar stå vid sidan om ;) men på riktigt... det kan inte va helt bekvämt att låta rumpe-skinkorna hänga ut sådär mycket... Eller har jag missat något fundamentalt?!?

& ännu mer spännande är ju skodonen till dessa icke-existerade kjolar/shorts... Nämligen ett par stora feta tjocka svarta, upp till knäna skinnstövlar... Jag hajar varför brudarna inte fryser i alla fall ;)

Over and out från "Tant-Lina"
;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar