lördag 4 juli 2009

Baksmällan...

Helt seriöst... en av de roligaste filmerna som jag sett på länge... Den handlar om 4 killar som sticker till Las Vegas 2 dagar innan Doug ska gifta sig... de skall ha en svensexa som de alla vill minnas... dock inte helt övertygad om att de ville minnas den just så mycket, eller kanske minnas inget alls är en bättre beskrivning...


Men vad säger man annat än att baksmällan är rejäl när man dagen efter vaknar upp, går på toa och upptäcker att man inte är ensam där... det står nämnligen en tiger i badrummet =)

Det va en kille som satt bakom mig i biosalongen... han skrattde så mycket att jag emellanåt trodde att han skulle få andnöd =)

Se den...

Sussa gott

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Kommer du inte hem till Krstd-dagarna?? Jag ska se Tomas Ledin imorgon! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Nej, det blir inga K-dagar för mig i år... är nog faktisk första året sedan det började (typ 94) som jag inte är hemma... känns lite konstigt... kramkram

    SvaraRadera