onsdag 8 juli 2009

Shane Sparks...

Sååååå grym koreograf... kolla bara in öppningsnumret ikväll...


http://www.youtube.com/watch?v=SNHiVTQS-9A


Va bara tvungen att göra ett inlägg till =)


Jag hade inte helt rätt inställd radar på vilka som skulle åka ut idag... men helt off va jag inte med tanke på att det stod mellan Tony och mitt val av kille, Jonathan och även mellan Paris och mitt val av tjej, Asuka...


Jag kan köpa att det valde Tony, han är ganska begränsad i sin dans men jag kan INTE köpa att de valde Asuka framför Paris... hm... ja ja... Paris skulle ju enligt mig inte vinna i vilket fall som helst så förr eller senare måste hon ju bli utröstad...


Vinnaren kommer (tror jag i alla fall just nu) att vara antingen Jason, Caitlin, Randi eller Ade... vi får väl se hur det utvecklar sig...


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar