måndag 27 juli 2009

Pride, allsång och parkteater...

Idag påbörjas Pridefestivalen 2009... Jag är såå ledsen för att jag missar karnevalen i år oxå... så synd... men den går på lördag och då befinner jag mig i Skåne...


Ja, ja... nästa år =)


Imorgon blir det dock Allsång på skansen för första gången... ja i alla fall förutsatt att det blir bra väder... ska bli kul att se det på riktigt en gång... vi kommer inte att vara där tidigt för att ta platser så det återstår väl att se om man ens kommer att se scenen och Anders Lundin =)


Parkteater blir det på onsdag... Cirkus Cirkör har premiär för sin föreställning i Tantolunden... härligt härligt... det blir picknick för hela slanten... en lite tajt dag blir det nog eftersom jag tänkte försöka hinna med en liten After work med kollegorna innan...


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar