onsdag 29 juli 2009

Mitt liv i bilder de senaste dagarna =)

Jag fick fullt hjärnöverslag när jag kom in på Hemtex och upptäckte att det var tag 2 betala för 1 på alla rea grejor om man var Hemtex medlem... så jag investerade i dessa 24 grejor =) o höll inte på att komma hem på kuppen... cyklade ju dagen till ära... men nu är i alla fall påskäggen till ungarna fixade till nästa år (5 kr för 2 = oslagbart) o adventljusstaken till i jul... härligt
Ytterligare ett fynd som jag gjorde var denna underbart fina klänning som jag hittade i en av mina favvo-butiker Cayenne... såå fin är den =) Så nu bara väntar jag på en inbjudan för någon finare tillställning... dop/bröllop eller kröning... det kvittar bara ni bjuder mig =)

Numera är jag en fullfjädrad svensk... jag har varit på Allsång på skansen... o ni som känner mig och mina vänner väl vet att det händer inte så sällan att vi inte riktigt lyckas pricka in starttiden på saker utan har en tendens att bli lite sena =) så likadant igår... vilket resulterade i dessa fantastiskt braiga platser som vi hittade =)

18 000 var där och lyssnade... o vet ni... vet var faktiskt så mysigt att jag skulle helt klar kunna tänka mig att göra om det igen... även om jag inte ser ett dygg då heller...hela stämningen är sjukt mysig...

Här ser ni lite av folkmassan som va där...

Något som jag reagerade på var att hela stället kändes så litet... på tv ser det ju ut som om det är hur många bänkar som helst... men här på denna bilden ser nu exakt hur stort det är... alltså där bilden tar slut, där är det hela slut...

Det var dock riktigt kul efter att tv:sändingen slutat... för då gick en hel massa människor men banden stannade kvar och hade en efterspelning... After Dark rockade på för fullt med danser och sång... Babbsan är ju för söt när man hörde honom/henne säga mitt i "La Dolce Vita"... "Christer, de kan texten till vår sång"

Idag fick jag ett efterlängtat paktet i brevlådan... Nämligen mina nya fina kokböcker =)

Leila och Jamie Oliver... jag älskar verkligen de båda och deras härliga mat och bakning...

Jag tänkte hitta ett recept i Leilas och baka något till efterrätt inför födelsekalaset på söndag =)

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar