torsdag 23 juli 2009

Snart...

ska jag uppdatera min blogg =) har haft fullt upp i helgen och veckan med finbesök från skåneland... min mamma, syster och mina underbara syskonbarn har varit här...


Så, så fort jag har laddat över bilderna skall ni få en uppdatering...

Men jag måste ju säga att äntligen åkte Jonathan ut... den kille la jag inte ens märke till på uttagningen och det tror jag inte har hänt innan... alltså har han för mig varit beige... måste ju dock erkänna att förra veckan så var han faktiskt riktigt bra =) (vill nu tillägga här att jag vet att han är en bättre dansare i lilltån än vad jag NÅGONSIN kommer att bli... så ta min kritik mot honom med en nypa salt... jag jämför bara honom men alla de andra fantastiska dansarna)...


kram så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar