onsdag 22 maj 2013

Lilleman...

Igår va det då äntligen dax att träffa lilleman...

Han skulle egentligen kommit typ nu men hade lite bråttom ut till M, L & M så han kom redan för typ 4 veckor sen...

Nu när det finns 2 nya fina småkillar i min krets så inser jag ju snabbt att det är sjukt mkt svårare att hitta roliga presenter till killar... Tjejer finns det massor till, både gulligt & coolt men till killar är det mest vardagskläder som man hittar...

Men efter lite letande så hittade jag denna underbara lilla koftan med sötaste armbågslappar...



& till det ett par svala vita linnebyxor...



Självklart skulle stolta storasyster oxå få något...



& dessa Hello Kitty nagel-klistermärkena gjorde susen :)

Vi gjorde ett bakexperiment & provade ett nytt recept...



En citronkladdkaka... Tack fina L för tipset :) Den blev riktigt god & saftigt...

Jag tror faktiskt att jag råkar köpa tidernas största banan...



...på riktigt!!! Den är fasiken lika lång som min underarm :) Det är en komplett måltid det ;)

När jag satt på tåget hem igår så såg jag ändå den skönaste gammelgubben ever :) kolla in hans lurar...



De är till & med större än mina :)

Jag & Darlingen har tagit semester midsommarveckan & funderar starkt på att återigen ta en sista minuten & dra någonstans där det är varmt...



Så nu är appen nedladdad så det blir enklare att hålla koll ;)

Måste säga att jag tycker att tidningen är liiite väl tidigt ute med denna annons...



Det har ju inte ens hunnit bli juni än ;)

Fridens...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar