torsdag 16 maj 2013

Tollor...

Idag får det bli trätollor som pryder fötterna hela dan :)



Är lite småförälskad i mina äpple-tofflor... Dels för att de är söta & dels för de påminner mig om Öland, Böda... Eftersom de är köpta där :)

Ska ju oxå genast erkänna att jag sitter på tåget idag igen & cyklar därmed inte... Anledningen är en kombination av lite rödvin igår kväll, sovit dåligt i natt, min muskelbristning i vaden (som störde mig förra året) har jag känningar av igen... men framförallt så pallade jag inte då latmasken kröp fram ;)

Nästa vecka blir det inskrivning på nytt gym så de så... Då kan jag cykla några dagar i veckan & träna några... Försöker jobba bort mitt "allt eller inget" tänk :)

Igår va jag ju på utbildning i Linköping... Det va givande & intressant... Handlade dels om varför barn inte berättar vid sexuella övergrepp samt unga som säljer sex över nätet...

Precis vid fikan så fick vi detta sms...



Är ju sådär kul... & så klart är det otäckt när man sen får veta att en person omkommit efter en olycka... Usch & tvivale...

Det son dock va lite komiskt va faktiskt vilket ord det blir när man läser SJAB bak längesen ;)

På tal om fika så kan man ju säga att de inte snålade med smöret på morgonmackan :)



Det visade sig sen vara något form av uppvispat smör så det va inte riktigt så farligt som det såg ut :) & gott va det ju ;)

På tal om macka så va jag ju ute & käkade med finaste L efter jobbet... Vi gick till Ciao Ciao på Kungsholmen & smaskade i oss italienskt... Måste ju visa min bruchetta som jag tog som förrätt...



Yummy säger jag bara :) hade fasiken räckt med bara den ;)

Såg på fejjan igår att SYTYCD säsong 10 har dragit igår i USA... Jag läääängtar så tills den kommer hit :) komsi komsi...

Tjolloahopp :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar