måndag 20 maj 2013

Men, då försöker vi väl igen då...

Som ni kanske märkte så blev morgonens inlägg lite smått tomt... Det beror på denna infernaliska app som jag använder till att skriva mina inlägg med... Den är vad man skulle kunna säga lite opålitligt...

Men skam den som ger sig... Nu gör vi ett nytt försök :)

Förmodligen några av de allra mest välspenderade 20 kronorna som jag någonsin gjort mig av med måste vara de rikstediller som användes när jag inhandlade denna lilla fullständigt onödiga men så härliga lilla mojäng :)



En jordgubbsskivare...

Jag gillar verkligen gubbarna men kan många gånger slås av ilandsproblemet att man ibland får för mycket gubbe & för lite av de andra godsakerna i munnen :) Denna löser "problemet"



Vi köpte fina, men dyra gubbar i Waxholm igår när vi kom med båten från Grinda...



Väl hemma så tvättades de, rensades & delades...



Sen va det bara att sockra på den mängd socker man vill ha, lite vaniljsocker & sen låta det stå & gifta sig en stund...

Sen på med grädden ;) & njut...

Det va så vi hejade fram & hedrade våra guldgossar när de gav oss ett wm-guld i hockey... Grymt jobbat!!!

Det fick bli allt för idag... Pallar helt enkelt inte skriva om heela det lååånga inlägget om Grinda... Vem vet, det kanske försvinner igen & är spårlöst borta någonstans ute i bloggrymden igen... Bäst att inte chansa ;) får ta igen det imorgon :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar