måndag 17 mars 2014

Den förlorade bloggaren äntrar etern igen...

Efter ett låångt uppehåll i bloggeriandet är jag nu tillbaka :) 

Jag snubblade över ett gammalt blogginlägg idag & insåg då att jag faktiskt har saknat mina egna små kåserier... 

& om det nu skulle vara så att ni tänkte att mitt uttalande här ovan va typ det mest egocentrerade du någonsin hört så ska jag säga att det är det inte... 

Då undrar kanske du hur jag vet det? Jo... Det är nämligen så att det mest egocentrerade du någonsin kommer här :) när du inser vad jag sa till min kollega när jag berätta att jag tänker börja blogga igen... Så här gick diskussionen... Typ ;) 

K: Du är så sjukt rolig att lyssna på när du berättar saker.
Jag: Tycker du? Jag har ju en del att säga världen ;) Jag har faktiskt tänkt börja blogga igen.
K: Har du en blogg? 
Jag: Ja, har jag inte berättar det? Du kommer ju älska min blogg... 
Jag: Men herre min skapare... Får man ens lov att säga så om sin egna humor? 

Sådär mina vänner :) NU har ni hört det mest egocentrerade ni någonsin varit med om ;) 

Men nu till mitt faktiska blogginlägg :)

Jag har länge väntat på den rätta grejen att börja om med... & idag kom den på mailen... 

Buzzador lakritsprovning :) hellooooooo I live here (för alla er satc fans) :) 

Jag bara... Komsi komsi... Kunde ärligt talat inte trycka snabbt nog på anmäla knappen... 

Håll nu tummarna för att jag blir uttagen... Då blir det lakritsprovning hos mig :) 

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar