fredag 4 april 2014

AW, Steven Seagal & I-landsdilemma...

Dagens inlägg kommer (tro det eller ej ;)) bli kort... Har typ inte så mycket att delge världen idag & sen är jag lite fredagstrött :) 

Det va lite party på jobbet igår... & även om jag va en av de första att gå hem så är jag lite trött i ögat idag :) men jäkla trevligt va det... 

Man (jag) hör ju ofta kvinnor säga att män inte har någon simultankapacitet... 

Det gäller inte min darling :) när jag kom hem igår så höll han på med denna aktivitet... 

...två olika matcher samtidigt :) en på tv:n & en på mobilen :) 

Två ett par gånger varje dag så blir jag lika glad varje gång jag ska hitta mina nycklar i min väska (som har en hel del andra grejor i sig som gör att nycklar lätt kan smita iväg ;)) & ser denna makapär... 

...svenskt tenn gör tokigt dyra väskor men sen levererar de även :) 

Har ett litet dilemma (á la I-landsproblem) just nu... Jag har börjat lyssna på en ny ljudbok... 

...& kan inte komma ihåg om jag redan lyssnat på den?!? Där finns vissa moment som är väldans bekanta & vissa som inte är det... 

Så nu funderar jag:
1: Har jag börjat lyssna & avfärdat den för att jag inte gilla den... Kommer jag då göra samma sak igen eller kommer jag gilla den denna gång :)

2: Har jag lyssnat på hela men den har av någon anledning försvunnit från min "böcker du har lyssnat på" lista? 

3: Påminner den väldans mycket om en annan bok? 

Dilemma dilemma ;) 

Alltid lika spännande att öppna mobilen efter diverse uppdateringar... Nu har tydligen min spotify fått en mer "gangsta" stil ;) 

Snyggt tycker jag... 

Tänk vilken vanemänniska man är... Vi har en liten vitaminkick på jobbet... En person som hela bygger stannar när hon inte är där... 

En av sakerna hon gör varje morgon är att ta med några Metro till frukosten... Alltså, när hon inte är där = inga nyheter... 

Men i sista sekund innan tåget skulle gå kom jag på & slängde mig likt Steven Seagal & hann få tag i en... Morgonen är räddas :) 

& sen att det är fredag & aw på det... Me like ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar