tisdag 1 april 2014

När blev jag high maintenance?!?

Det va typ det som rullade genom min hjärna i fredags när det va dax för fredagsrutinen... Bastun! 

Jag samlade ihop det jag behövde ha med ner & denna gång ställde jag allt på golvet först, innan nerplockning i necessären... Detta gjorde att jag såg hur mkt grejor jag egentligen släpar med mig... 

...när hände detta liksom!?!? 

När jag va liten så va jag mer vild än tam... Bara kolla på denna bild: 

Står det "Satung" skrivet över hela eller??? ;) 

Jag va mer brydd om att vara rolig & fjantig än att vara tjejig... 

Fasiken, jag va ju enda bruden i hela plugget som hade en egen mysse & bysse, vilket gjorde att jag ALLTID fick vara prinsessan Leia när vi lekte Star Wars i skogsgläntan ;)

Jag såg till & med rädd ut för klänningar när jag va riktigt liten ;) 

& nu håller jag på att jobba på att bli lite mer vampig... Vem skulle kunna tro det ;) 

Idag va en sådandäringa dag då jag fick hoppa i skorna, slänga på jackan & bara hoppas trosorna kom på på rätt håll ;) Innan 100 metersloppet till tåget satte igång... 

Tror jag har blivit lite kaxig i min nyfunna morgonpigghet... I morse till exempel, då hann jag (ja, knappt då) köra lite fotvård i duschen... Det är alltså inte bara piff-ickepiff som ändrats på fröken Olsson ;) 

Satan!!! Insåg precis att jag glömde frukosten hemma... Hmpf!!! Men mina fötter är iaf jäkligt najsa ;) 

Jag blir ibland lite "mobbad" för att jag är alltid lite förbered med mina 1073288 "små-om-i-fall-att-väskor" i stora väskan... Igår rädda den ena mig när jag hade glömt måla mascara på mina ögon (ser fruktansvärt sömning ut när de är omålade ;)) & just nu rädda den andra min snuviga näsa ;) 

Igår kom ännu en flash på mobilen om en fängelserymning... 

...ännu en gång fann jag mig, ännu mer än i söndags, hoppandes att det inte va från Täby-anstalten... 

Kanske det va bättre innan man fick dessa flashes (eller hur tusan den där böjningen blir egentligen ;)) på nallen... Tänk vad mycket man inte visste ;) 

Igår kom iaf det efterlängtade lakrits-paketet :) 

Så om någon är sugen på att prova... Just give me a holler :) 

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar