torsdag 7 maj 2009

5,4 mil...

Såå sjukt stolt över mig själv... första cykelveckan är avklarad... 5,4 mil på 3 dagar... det är minnsann mer än vad jag tror att jag cyklat sammanlagt i mitt liv =) Har bestämt mig för att börja med 3 dagar så att jag inte tar i för mycket så jag inleder med ett misslyckande... tror mig när jag säger att jag har fått mina prövningar denna veckan... av de 3 dagarna som jag hojjat har det vari kasst väder alla tre dagar på hemvägen, 2 dagar regn och 1 dag blåsigt och motvind... jag har ju då på mig träningskläder och därmed ingen jacka... så blöt har jag varit =)


Imorgon skall jag och Lotta på tv-inspelningen av Kattis & Company... ska bli kul =)


Jag har fått en jättefin inbjudan på ett dop i slutet av maj, ska blir kul att gå... det är Julia, en av mina bästa vänner från Östersunds tiden vars lilla söta underbara Emilia skall döpas...


Idag har jag blivit medlem i Svenska turistföreningen... inför vandringen i Lappland... nu är det bara ca 3 veckor kvar =) ska bli så skönt...


Vet ni... idag/imorgon är mina gamla kollegor på Internat i Båstad på pensionat Neptun... Jag är så hemlängten efter de nu... jag vet ju hur sjukt kul vi hade där förra året... känns lite konstigt att gamla stället inte


Nej, nu ska jag titta på Bantardrottningarna...


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar