tisdag 12 maj 2009

Ahh, men Lina...

det är vad ni allihopa säkert hade sagt till mig idag om ni varit med mig och förstått den lilla uppenbarelsen som jag hade idag (vilket jag förmodar att alla ni andra har upptäckt någon gång när ni var ca 5 år gammal) =)

När jag påbörjade min cykeltur imorse (andra veckan nu... o, ja... det är fritt fram och beundrar mig ;) ) så va det i alla fall lite lite luft i däcken... då är det smidigat att bo i Le Stockholmia eftersom här finns det lite varsom luftpumpar som man bara kan fylla på luft... i alla fall till min lilla uppenbarelse... visste ni hur mycket lättare det är att cykla när det är mycket luft i hjulen =) jag fullkommligt flög fram som ett streck på cykelvägarna imorse... härligt =)


Som jag skrev häromdagen så är det ju inte helt billigt att vandra... har nu investerat i ett regnställ som skall vara riktigt bra... kostade 900 kr och då var det ändå halva priset =) huva, har aldrig betalat så mycket för ett regnställ... men sen å andra sidan kommer jag nog kunna ha detta för alltid =) visst är det fint...


Nu återstår bara sockar för 200 kr och sulor för 400 kr... "Det är så stärkande och hälsosamt i fjällen" (Ja, för inte tusan är det det i plånboken ;))


Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar