söndag 3 maj 2009

Fantastisk tjejhelg...

Jag har haft fint besök från skåneland... Annica och Sabina har var här hos mig och vi har ätit, pratat, skrattat, shoppat och gått...

Vi lunchade en dag på TGI Friday, en amerikansk kjeda som Sabina gärna ville uppleva lite minnen på =) i alla fall så slog vi båda till med vars en Bloody Mary, visst är det härligt att vara ledig...

Va bara tvungen att ta kort på denna söta lilla ruta som vi hittade när vi var ute på en av våra långa promenader... hit ska jag ta med kärleken (när den dyker upp =))

Vi åkte ut till Saltsjöbaden och promenerade... såå vackert...


Som sagt va... vackert!!!

Söta Sabina va så snäll och slingade mitt hår, visst ser det naturligt solblekt ut... så nöjd =)


Nej, nu ska jag ta igen mig i soffan... puss på er alla mina kära...




1 kommentar:

  1. Hej goding!
    Helgen var helt underbar!!!! Inte att förglömma alla nya kläder som kära du tröttnat på som Sabina och jag nu kan slita ut:)
    Tack igen för en helskön helg!!
    kram Annica

    SvaraRadera