onsdag 27 maj 2009

Så det kan gå...

För det första så var jag med om en liten kosmisk upplevelse i måndags... jag ringde den dagen och pratade med volontärsamordnaren inom polisen och anmälde mitt intresse... allt för att ge tillbaka (just det, har inget egen intresse allsss med ett nära samarbete med polisen =)) i alla fall... ni har väl hört att den ger får tillbaka mångfalldigt... sagt o gjort... på väg hem efter trevlig fika med Margot o Anna hittade jag 100 rikstaler på gatan =)

Idag när jag cyklade hem från jobbet (just det, är inne på 4 veckan nu... tror det är det i alla fall) så ringde min mobil och det visade sig att det var Theresia, en fd kollega till mig o fortfarande nära vän... det visa sig att hon är i El Stockholmia på kurs... Vi bestämde att hon skulle höra av sig när hon och hennes kollega hade bestämt vart de skulle gå på kvällen...

Så, jag träffade 3 nuvarande kollegor på en after work och drack några öl tillsammans med dem innan jag drog vidare till Theresia... jag fick ett meddelande att hon var på Sture Companiet o kollade på fotbollen... så jag styrde mina steg dit... o döm om min förvåning när hela stället var abonnerat av Heiniken... så det första som hände när jag kom in var att en tjej satte en öl i handen på mig... sen va det fri öl så långt ögat nådde =) Trist bara att man ska börja jobba ca kl 7 imorgon... blev ett par öl, i alla fall tillräckligt många för att det skulle vara lite svårare än vanligt att få på sig pyjamasen =)

sussa gott...

1 kommentar:

  1. Gud vad kuuuuul att höra från dig.....tänkt på dig men visste att du hade det bra....Klart vi ska kika in hos varandra och se hur vi har det....Love you Kraaaam HArriet o Leon o Niklas

    SvaraRadera