lördag 16 maj 2009

Änglar & Demoner...

Har ni inte varit och sett den ännu så rekommenderar jag er att göra det snart... jag är ju i o för sig en stor Dan Brown fantast och tycker att han skriver på ett spännande och fångande sätt... vet ju att det finns en del som tycker att han skriver "ofint" men jag kräver kanske inte så fint skrivande för att bli fast =)





Fantastiska vyer och miljöer som gör att man genast vill bege sig till Vatikanen för att titta... lite roligt också med tanke på att det senaste numret av tidningen Världens historia som jag prenumererar på har en arktikel om Vatikanens hemligheter... o där står det bland annat att filmen inte fick tillstånd att filmas inne i Vatikanen eftersom Ärkebiskopen Velasio De Paolis som har hand om Vatikanens ekonomi kallat filmen för "en förolämpning mot gud" så istället har filmen fått spelas in i Caserta-palatset i närheten av Neapel...


När jag hämtade ut biljetterna så frågade tjejen i kassan om jag ville köpa ett rabattkort som gör att jag får gå på bio för halvapriset under sommaren på dagarna måndag-torsdag... självklart slog jag till när jag fick veta att kortet kostade 7 kr =)

Nu sak jag på polismuseet med min lilla kontakttjej... o för er som känner mig och vet att jag är lite tokig i poliser så kan jag berätta att ödets lilla roliga twist är att det är hon också... fast inte av samma anledning som jag =)

Kram så länge... kommer göra fler inlägg idag... har inte riktigt haft tid i veckan =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar