fredag 4 januari 2013

50 nyanser av långtråkigt eller?!??

Alltså här hör man hur mkt som helst om boken som får en hel befolkning att sitta på bussen & bli generad... Den självklar tanken är ju att den bara mååste man ju läsa ;)

Så sagt & gjort... Jag laddar ner den på min Storytel app & sjunker ner... Fullt beredd att bli generad :)



Det enda som hänt än så länge är att jag blivit lång-uttråkad... Har nu lyssnar ca 2 timmar & 25 minuter
& inget har hänt... Ja, iaf inget av värde eller något som de inte kunde berättat som en snabb sammanfattning de första 10 minuterna...

Hade jag läst boken istället för att lyssna på den, då hade jag lagt av för längesen... Böcker behöver fängsla mig inom de första 4 sidorna... annars är det helt enkelt inte värt det...

Jag säger som min fd chef J-O (iofs sa han det när han värmde sin mat i de urkassa microvågsugnarna som fanns (& kanske fortfarande finns) på soc i Hlm ;) & hans tidsapekt va 3 minuter)... "Du får 1 timme till på dig sen får du skylla dig själv" ;)

Har ni funderat på hur vissa nyheter helg enkelt bara tas emot på ett lättare sätt & liksom inte ens behövs smältas innan det blir en sanning... Såg en sådandäringa igår ;)



På väg hem från jobbet igår hamna jag mitt i ett stoooort polis/ordningsvakts pådrag på Slussen... För att få veta vad som hade hänt så rådfrågade jag min trogna vän... Miss Google & fann detta...


Galet... Tydligen kom jag precis när polisen återigen släppte trafiken, efter ett fullständigt stopp då de inte tillät några tåg att stanna till på Slussen varken för att släpps av eller ta på passagerare...

Fick igår ett erbjudande att kostnadsfritt gå & lyssna på Charlie ifrån Lyxfällan... Jag tänker så här... Jag gillar ju Lyxfällan, känner mig aldrig såå rik som när jag kollar på det ;) & sen kan det ju aldrig vara fel att få lite ekonomiskaråd, särskilt efter jul ;)



Jag får lov att bjuda med en kompis så om någon vill hänga med, skicka ett sms :)

Min darling frågade mig häromkvällen om jag kunde köpa en ny fluor på Apoteket eftersom vår tog slut... Jajamänsan va svaret... Jag knata iväg & hitta värsta stora & lite roliga skönheten...


Darlingen va inte riktigt lika förtjust i åbäket så jag tror det är klargjort vem som kommer inhandla fluor i detta hem hädanefter ;) om nu denna gigantus enormous någonsin tar slut :)

Fredag mina vänner... Fredag!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar