onsdag 2 januari 2013

Varför, varför, varför är man inte ledig idag oxå?!??

Sittandes på tåget, tuffandes framåt så ångrar jag friskt att jag tog tillbaka min ledighetsansökan på dessa dagar 3... Det hade varit såå sjukt skönt att bara kunna snusa lite till... Bara en timme eller fyra till ;)

Det blev ju liksom inte mindre motståndsmässigt att lämna hemmet när man möts av denna skylt utanför porten...



Om de hade kämpat så hade de kunnat sätta den liiite närmare dörren... Fast det är klart, då hade den ju fått stå på insidan ;)

Gårdagen va en heelt underbar slappedag i pyjamasbyxor, liggandes inlindad i täcket på soffan i armarna på min darling... Målet för dagen var att inte lämna lägenheten... Vi lyckades :)



Vi avslutade dagen med att sakta slumra in lyssnandes till Melissas konsert på Cirkus...

Dagen innan, på nyår hade vi en riktigt härlig kväll tillsammans med vänner... Det blev plankor till huvudrätt...



& sen ett nytt recept på efterrätt... Frasiga längder med glass, varm nutella, nötter & blåbär... Riktigt gott faktiskt :)



Kvällen innefattade mycket kärlek, många många skratt, fyrverkeri, bubbel & rislampor... & så klart en eller tusen rungande nyårskyssar ❤

När jag kom hem till Sthlm igen efter att ha varit hemma en vecka i skåne så mötte min darling mig på tågstationen... Magiskt underbart... Men snäppet ännu mer kär i honom blev jag när vi kom hem & jag möttes av denna vackra blomma med den ännu mer underbara lappen ❤



Jag är sååå lycklig att jag nästan måste nypa mig själv för att se så jag inte drömmer :)

Så det är faktiskt inte heelt fel ändå att jobba idag... Jag får ju trots allt träffa mitt gos när jag kommer hem igen ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar