fredag 25 januari 2013

Sjuk, sjukare, sjukast...

...har varit anledning till min totala frånvaro på nätet... Sitter nu dock återigen tuffandes på tåget på väg mot kontoret...

Jag kan meddela att nu har min darling verkligen fått se mig i alla... & då menar jag ALLA mindre fördelaktiga lookar... & jag inser ju mer & mer vilken hjälte det är som jag har träffat...

Sjukdomen, eller sjukdomarna är en nog mer rättvis beskrivning, har varit influensans från helvetet som dessutom slog följe med en släng av den grymmaste magbaskelusk denna sidan julada...

& som om inte feberkoma, hostattacker (som får en gammal gumma som rökt hela livet att hoppa till) eller en trötthet som gjort mig mattare än man är efter ett maraton (antar jag, vet ju inte utifrån egen erfarenhet utan grundar detta enbart utifrån hur trötta de ser ut när de kommer i mål ;))...

Så åkte jag jäkla i havet även på en åksjukesläng på tåget upp från skåne oxå... Vet inte om ni någonsin varit just åksjuka på en tågtoalett någon gång... Om inte så ta mig på orden när jag säger att det är INGET att rekommendera...

Den enda ljusglimten i det hela var då som sagt min darling som har pysslat om & pussat på mig heela tiden...

Så om jag nu inte hade känt mig säker på hans kärlek till mig innan så är jag verkligen det nu... Vi har inte bara överlevt första riktiga ugly-sjukan... Vi gjorde det i samma veva som Darlingen träffades svärföräldrar... Får inte det honom att dra så finns det inget som gör det ❤❤❤

Jag är fantastiskt lyckligt lottad!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar