onsdag 16 januari 2013

Litet inlägg från en trött själ 💤

Idag blir det bara ett litet inlägg (& ja, jag vet att jag sagt det innan & det har då ändå blivit lååååångt ;) men denna gång blir det nog, förmodligen en kort text ;)

Känner mig nämligen hyfsat sliten efter en hysterisk arbetssituation sedan,nu snart, 4 månader tillbaka... Ni vet sådär så man precis enbart hela tiden lyckas hålla näsan precis ovanför vattenbrynet... Hyfsat slitsamt blir det när man under så lång tid är smärtsamt medvetet om att ett enda misstag & risken finns att allt kraschar...

Jag är & har alltid varit medveten om att det kommer toppar & dalar i min bransch men detta är den värsta topp jag sett under mina 10 år... Så håll tummarna för att det snart vänder :)

Iaf så va det tulpanensdag igår & då tog jag tillfället i akt att fira det finaste jag har... Mitt hjärta ❤



På väg hem va jag bara tvungen att försöka fånga en bild på vårt vackra vita vinterland :)



"Saker löser sig bäst för de som gör det bästa av hur saker löser sig" -John Wooden


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar