tisdag 15 januari 2013

Operation smygflytt till Darlingen inleds ❤

Igår "firade" jag & min darling 4 månader... Vad blir det för dag att fira tros? Tror att första bröllopsdagen brukar vara bomull... Då måste ju 4 månader som par vara att man firar vita & rosa små moln ;)

Iaf så va detta första lite mer seriösa flytta över lite grejor från mitt till hans... Egentligen va det meningen att det va mina kuddar som skulle byta adress men det slutade med 2 blå Ikea-kassar :) i löve it ❤

Darlingen har varit i min lgh ett par gånger men det va verkligen precis när vi hade träffats så förmodligen va han lite mer upptagen av mig än omgivningen ;)

Så igår när han var lite mer mottaglig för omgivningen (hm... innebär det att han va lite mindre upptagen med mig eller ;)) så såg han min skohylla i hallen... Han va till & med tvungen att dokumentera den för er skull ;)



Han sa lite försynt att jag väl förstod att den inte kommer att byta adress... Det va iaf innan han såg de sista två hyllorna...



Då blev han lite mer tydlig i rösten när han meddelade att det blir att rensa ut & stå på loppis innan det flyttas helt & hållet... Vojne vojne...

När den inledande chocken hos oss både hade lagt sig... (hos gos chocken efter insikten om vem han egentligen träffat & hos mig chocken efter att försöka komma på ett sätt att försöka göra en första sållning bland mina skor... som jag sen sköt upp genom att istället försöka lista ut ett alternativt boende till mina skor... någon som har lite plats över?!?! Någon?!?! ;) jag & skorna är inte särskilt kräsna... Bara det är varmt & tryggt ;))... va det dax för mat...

Första gången på "Tullfritt" ett gammalt gatukök precis vid mitt... Där breddades mina matyver med denna skönhet :)



What's not to love about it... Kött, mos, sallad, bröd & bea :) slurp!

Igår träffa jag min ena kontakttjej... Hon har nu börjat blogga & ville att jag skulle läsa hennes första inlägg... Denna sms-konversation följde efter... (Jag är grön text & hon vit)...



Sötnöt!

"Sluta leta efter den rätta. Var den rätta." Deepak Chopra

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar