måndag 28 januari 2013

Back in business ❤

Färska snittblommor är en vardagslyx som gör mig barnsligt glad :) & snacka om hur charmigt jag tyckte det va när vi igår hittade denna lilla vita bukett med ett endaste rosa blad...



Jag tänker att det är säkert hur många som helst som lyft på den, kollat & sen upptäckt detta rosa blad & satt ner buketten igen för att den inte är helt perfekt... Komiskt det där, för hos oss blir den perfekt just för det där endaste rosa blad ❤

En annan helt perfekt sak som vi hitta i affären va denna skönhet...



Snacka om nostalgitrip deluxe... Minns ni alla era varma sommarkvällar i barndomenstid då man sprang barfota, i shorts & linne samtidigt som man ihärdigt jobbade för att få ut de sista dropparna av nötcreme från förpackningen...

Vi införskaffade inte enbart blommor & nötcreme i affärn utan även min nya bästa vän i köket...



En iPad-hållare... Grymt när man ska kolla recept :)

Har nu äntligen börjat återhämta mig från flunsan from hell & det märks om inte annat så på att min lust för matlagning har kommit tillbaka :)



Det blev en hel drös gjort igår & bland annat kycklingkalops till matlådor & helstekt ytterfilé till middag...

Min matlust har varit minimal nu när jag varit krasslig & min darling har nog varit ganska orolig för mig både en & två gånger...



Så smilet på hans läppar igår, när han såg mängden mat jag gjort till oss två till kvällsmat, det va obetalbart :) han gav mig en stooor kram & sa: "Välkommen tillbaka" ❤

Det är verkligen sjukt najs att vara tillbaka :)

Kärlek ❤❤❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar