tisdag 8 januari 2013

Välkommen tillbaka igen second winter ❤

Jag tillhör de som gillar när det är vitt & fint ute istället för grått & trist... Så jag blev glatt överraskad när jag vakna upp idag, tittade ut & såg ett vackert snöfall :)



Tyvärr kommer det ju som ett brev på posten att tåget blir försenat... men jag är trots allt glad att jag inte bor norr över & behöver va irriterad på Norrtåg... Här i Sthlm:ia kan de vara lite sena, men de kommer iaf ;)



Va på Nacka Forum igår med min ena kontakttjej... Jag är iofs ganska ofta på Forum, typ ett par luncher i veckan :) & varje gång jag går dit funderar jag över deras senaste reklam...



Nu är ju jag socialarbetare & ingen mattemänniska men trots det så finner jag det föga troligt att Nacka Forum faktiskt blivit 571 gånger bättre...

Möjligtvis om det faktiskt är så att de bara hade 1 bra sak innan så de nu har 571 bra saker men jag menar, om de tidigare bara skulle haft 2 bra saker så utlovar de nu 1142 bra saker & skulle de innan haft 3 bra saker så utlovar de nu 1731 bra saker... & jag har som sagt va varit i Forum många gånger & är direkt skeptisk till att de har lyckats få dit 1728 nya bra saker :)

Alltså bör det stå på reklamen: "Inte för att skryta men vi har precis uppgraderat med 571 nya anledningar till att välja Forum" ;)

Ta mig inte fel... Jag gillar verkligen Forum, jag ogillar bara felsyftningar lika illa som särskrivningar :) & bara för att sälja in "mitt" Forum till er så kommer här några av deras "571 gånger bättre" förnyelser :)



De erbjuder smartaste (& såå enkelt egentligen) en paraplypåse direkt innanför dörrarna... Sparar både affärerna från smutsiga/blöta paraply som riskerar att kommer på grejorna & samtidigt slipper kunden bli dygnsur av ett droppande paraflax :) smart!



Sen erbjuder de gratis vatten... Kylt & man kan välja mellan bubblor & inga bubblor :)



De har en app som bland annat hjälper dig att efter shoppingen hitta din bil igen :) bara de...



Man kan köpa sina presentkort ur en automat & behöver inte köa inne i några affärer... Me like!



Sen har de små relaxavdelningar med iPads så man kan surfa fritt :)

Visst blir ni sugna på en trip dit ;)

Min kontakttjej är väldigt intresserad av allt med Barbie & prinsessor... ALLT!!! :) Så gissa hur länge vi stod framför denna ;)



Men det är ju rent ut sagt helt hutlösa priser... 800 spänn!!! 800!!! Sjukt!!!



& vill du köpa 2 små mattor till ditt dockhus så får du punga upp 120 spänn... Fasiken du kan ju åka till IKEA & köpa en stor trasmatta för 25 spänne eller nått & klippa ut 3854 mattor & sälja på svarta dockhus-marknaden ;)



Igår bokade jag & min darling biljetter till något så härligt som en Lakritsfestival :) himmelriket är nära ❤



Tisdag mina vänner... En dag närmare fredag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar