torsdag 13 juni 2013

Kaffe på sängen...

I vanliga fall går jag på morgonen upp före Darlingen... men imorse va det ombytta roller...



Så det va jag som blev omstoppad & sen fick en kaffe på sängen :) underbart är bara förnamnet :)

Häromdagen letade jag Sthlm runt (ja det stämmer... minst 3 affärer va jag inne i innan jag gav upp ;)) & letade efter en underklänning med korslagda band som man kan ha under klänningar med brottarrygg...

När jag inte hittade någon så började jag "grubbla" ihop en egen liten lösning... Typ med något form av band som håller in banden eller att sprätta upp banden, korslägga dem & sy fast...



Men dagens Let's deal leverera skulle man kunna säga :)

Beställningen är lagd så nu är det bara att vänta ;)

Denna artikel såg jag länkad till igår på fejjan & den va sååå fin att jag måste visa den...









Snacka om att man blir varm i hjärtegropen ❤

Till sist så är resa bokad & det blev Grekland... Känns heeeelt underbart :) speciellt en dag som denna när man tittar ut & ser det tråkigaste vädret ever...



& då slänger man en blänkars på vädret som komma skall på Kreta :)

Läääängtar :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar