onsdag 5 juni 2013

Mamma kommer...

...till Sthlm idag :) det ska bli så mysigt att få rå om henne lite :)

& ikväll ska Darlingen & min mamma träffas för första gången... De e stort de... Så det har städats & fejats för fullt nu ;)



Middagen & efterrätten är förberedd så det är bara att värma så nu är vi redo :)

Vi började dagen med en lugn liten härlig frukost på balkongen i solen...



Såå härligt & det va till & med nästan för varmt för att sitta där :) I löve it!!!



Dagens outfit är matchigt värre & i överkant till & med för matchningsdrottningen ;)



Igår hittade jag dessa söta kolor & tänkte att de va en perfekt "pigga upp" överraskning till en kompis som har det lite tufft just nu... Så de är just nu på väg att överraska :) hoppas de fyller sin funktion :)

Hörde ni om paret i Borås som blivit dömda för andeutdrivning? Man må ju tänka att det där måste vara första gångs i svensk historia som något sådant händer i en dämning småstad...

Dock inte... Jag minns väldigt tydligt ett ärende jag hade i Hässleholm där vi starkt misstänkte samma sak... Dock hade vi inte konkreta bevis... Men snacka om att man har ett udda jobb :)

Igår kom en liten diskussion igång om kvinnor & allt som vi ska ha i våra handväskor... Låt mig säga att jag förlorade den med tanke på att jag fick ta en egen dragkorg till min när vi kom in i affären...



Den va helt enkelt för tung att bära ;)

Dagens inlägg ska jag avsluta med det här mailet som jag fick...



Minns ni Groupon-dealen om att man kunde köpa en fika till de äldre?



Fatta att det samlades in 52100 till de gamlas fikaträffar :)



Som tack har man blivit inbjuden på en fika i Humlegården... Tror minsann jag ska gå :)

Nu långledigt ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar