onsdag 12 juni 2013

Lord eller Lady...

...det är frågan?

& med frågan så menar jag ju den uppenbara...



Vem köper en deal som denna? & om man nu hör det... Varför?!? På riktigt så vill jag gärna veta :)

Hur långt kommer man egentligen på en 95-kr, Groupon-Lady/Lord-deal? Om ni inte har svar på den frågan så finns det en sak till jag undrar :)

Vad ska man med en kvadratfot mark i Skottland till??? Ska man resa till Skottland & stå på sin plätt & titulera varandra "Lady" & "Lord" :)

Annat är det när man heter Lina & är inne på ÖB... Då känns det liksom ibland som att hela affären ropar ens namn ;)



Med risk för att ropa för tidigt... men det kan vara så att vi hittat godaste/nyttigaste brödet :)



Riktigt saftigt & lagom grov (trots namnet ;)) Rekommenderas!

Igår hade jag först kvalitéhäng med lilla W & fina T på staden & sedan med lilleman & söta M över ett glas rosé på Lisa på torget...

Först på staden med T så va vi inne på Lindex en sväng... & där fann jag en sak som jag iaf aldrig någonsin kommer behöver ens fundera på att köpa från underklädesvärlden :)



En rumptrosa... Syftet är att den ska hjälpa till att fylla ut där bak... Som sagt va... Ett område som jag inte behöver någon hjälp med att fylla ut, jag klarar liksom det alldeles på egen hand ;)

Man skulle kunna säga att när Gud skapade mig så gav han med båda händerna när det gäller just rumpstorleken ;)



Denna sötaste lilla vovsing såg jag på väg till jobbet igår... Hur gullig är man inte när man är så liten att man får plats i en handväska :)

& sen att "Loppan" (som jag döpt henne till) (vet inte om det är en flick- eller pojk hund men det är min blogg så då kan jag bestämma det ;)) sitter & spanar ut framåt & håller full koll... men söta små öronen fladdrande i vinden :)

Jag va nere i soprummet på jobbet igår & hittade då denna bild...



Har svårt att tänka mig att bruttan hade just denna plats i huvudet när hon funderade på var hennes underklädesbild skulle beskådas av världen ;)

Tjollahopp...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar