söndag 19 april 2009

High school musical 1,2 & 3

har varit mitt tema på dagen... jag har haft en heldag med filmtittade med min 14-åriga kontakttjej idag... det va hon som valde filmerna (om någon undrade =)) lite komiskt faktiskt eftersom hon redan hade sett allihop så pass så hon kunde många av replikerna och gärna berättade för mig (lite i förväg) vad som skulle komma =) söta...


Men det visade sig var en liten uppebarelse oxå... nämligen att åldern kryper sig långsamt på en... nu var det visserligen ett tag sedan jag såg "ungdomsfilmer" så en del har ju hänt =) i alla fall så fann jag mig själv att sitta och fundera på när jag slutade tycka att killarna i dessa filmer var läckra och istället började titta på dem utifrån ett mer vuxenperspektiv o istället uppskatta deras talang =) ja, jag... se upp tantlina är på intåg =)


Men imorgon smäller det, då är det tantrock på allvar... jag och Jempa ska då se TINA herself... ska bli så coolt... skriver mer imorgon efter showen =)


kramkram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar