torsdag 9 april 2009

Vuxen poäng...

duggar det tätt om i mitt liv just nu =) förra veckan var det dax för ett bankbesök igen, denna gång för att påbörja ett fondsparande... när jag ändå var där passade jag på att få lite pensionsrådgivning oxå =) känns bra att faktiskt för första gången ha lite kläm på vad det är för skillad på traditionell och (fasiken nu glömde jag vad det andra hette =)) ja ja... no small step for Lina, a giant step for Linas pension...


Inte nog med det... jag har även övervägt min sakta stigande ålder och bestämt att den där staven som jag haft i tungen... (det sista klamrade greppet om ungdomen ;)) har nu tagits ut... känns skönt att inte vara en popptant längre =)


Glad påsk på er alla... stor kram

4 kommentarer:

  1. popptant ha ha!! Du e kul du!!
    Den andra du har då, ska den oxå tas ut ;)

    SvaraRadera
  2. Den är ute sedan Aida =) funkade inte riktigt med sådant i egypten på den tiden vet du ;) kram

    SvaraRadera
  3. Klokt beslut,då staven sakta men säkert förstör tänderna(även om den är "gummiklädd")
    Hmm..
    Var hade du den andra då??Och varför togs den bort??

    SvaraRadera