tisdag 14 april 2009

Tårfyllt...

Visst är det konstigt... ibland har man stunder då man bara blir ledsen och behöver gråta en skvätt... konstigt nog brukar detta inträffa för mig i samband med ett tv-program... en sann vän när det gäller det, en vän som oavsett vilket humör man är på kan få den mest hårdhudade sten att krama fram en tår är "Lilla huset på prärien" =)

Med det program som idag fick mig att blir lite snyftig var det 100:e avsnittet av "Desperate housewifes" o tro det eller ej det som fick mig att bli sentimental var ingen av de vanliga "kompisarna" i programmet som man får följa utan det handlade om deras hantverkare "Eli Scruggs" som man aldrig tidigare fått se på tuben... De hade gjort ett så fint minnesavsnitt som handlade om att han (detta låter ju helt galet och känslokallt hör jag men så va det faktiskt) fick en hjärtinfarkt och dog... och alla mindes honom och de fina saker som han hade gjort för dem, vardagliga, oförglömliga saker... helt sjukt, bara jag skriver om det nu så blir jag tårögd igen... va visst ett tag sedan tårtömningen infann sig =) i alla fall så var det en skön liten tårstund...


En annan sak som man skulle kunna bli tårögd över (om man nu var lite mer nojjig över sitt hår än jag är) är min fantastiska klippning... om ni kommer ihåg min 80 krs klipning... en bild här nedan visar hur oerhört rak min lugg är... o kom då ihåg att jag har redan klippt bort 3 små flikar (som den som hänger ner i mitten) men det jag ( o definitivt "frisören") tydligen missat är hur infernalist orak min lugg är =) hur kul som helst... Det är ju nästan som att man tror att det är ett nytt mode, som jag är först med =) Ja, jag vet... man får det man betalar för!!!

Nej, nu ska jag skvätta vidare tillsammans med nästa avsnitt av "Desperate housewifes" tydligen hade jag den stora glädjen att få 2 avsnitt på raken idag =)


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar