onsdag 1 april 2009

Le kram knutsch xxx

Har kommit hem efter en härlig kväll med mina internationella vänner... vi var hemma hos franska Anne-Laure och åt raclette (tror jag det stavas) vilket är en rätt där man smälter/grillar raclettost över potatis, soltorkade tomater, oliver, skinka mm o sen drack vi vin... gott =) Tack söta Anne-Laure...


Måste säga att jag är sjukt stolt över mig själv (o det får jag lov att säga här eftersom det är min blogg =)) o min förmåga att lära känna nya människor =) jag blir lika glad varje gång jag inser att det inte är försent, trots att man inte är kvar i sandlådeåldern, att lära känna nya nära vänner =)


Tänk jag har bott i stan i 7 månader och redan (sedan 4 månader tillbaka) gjort semesterplaner med en ny kär vän, Lotta... o har även fått nya kära och nära vänner från olika hörn i världen... med andra ord så känns det som att mitt beslut att flytta till El Stockholmia var helt rätt =)


Förresten, jag hörde 1 wohoow från mig själv på "Snacka om nyheter" och jag såg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar